0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    معرفی بهترین مارک اتو لوله سبز

    بهترین مارک اتو لوله سبز

    اتو لوله سبز ابزاری است که از آن برای اتصال لوله‌های پلیمری استفاده می‌شود. این روزها به‌دلیل کمبود لوله‌های فلزی، این نوع لوله دیگر در لوله‌کشی استفاده نمی‌شود و جای خود را به لوله‌های سبز داده است. 

    اگر به‌دنبال خرید اتو لوله سبز هستید، کیفیت دستگاه حرف اول را می‌زند؛ بنابراین در هنگام خرید این ابزار در عوض خرید محصولی ارزان و بی‌کیفیت، محصولی باکیفیت اما گران‌تر را انتخاب کنید. یکی از راه‌های شناخت اتو لوله‌کشی باکیفیت و معتبر، توجه به برند آن است. برای آشنایی با بهترین مارک اتو لوله سبز و راهنمای خرید این ابزار در ادامه همراه ما باشید.

    راهنمای خرید اتو لوله سبز

     مارک اتو لوله سبز

    امروزه دیگر انجام لوله‌کشی ساختمان بدون وجود اتو لوله سبز قدرتمند و باکیفیت ممکن نیست. به همین خاطر، تهیه بهترین اتو لوله‌کشی یک ضرورت مهم در جوشکاری لوله‌های سبز محسوب می‌شود. 

    برای خرید بهترین اتو لوله سبز لازم است تا ویژگی‌های مهم و اساسی این دستگاه را بشناسید. در ادامه به بررسی 5 تا از مهم‎ترین نکات خرید اتو لوله سبز پرداخته‌ایم.

    سایز لقمه‌ها

    لقمه، یکی از قسمت‌های اتو لوله‎کشی است که قابلیت نصب بر روی اتو لوله سبز را دارد و در عملیات جوشکاری استفاده می‌شود. این ابزار عموماً از آلومینیوم ساخته شده و دارای روکش تفلون مقاوم است. برای انتخاب بهترین اتو لوله سبز، باید به سایز و تعداد لقمه‌های قابل نصب روی دستگاه توجه کنید. تعداد لقمه‌هایی که می‌توانید روی اتو لوله‌کشی نصب کنید به اندازه راکت آن بستگی دارد و هرچه تعداد لقمه‌های قابل نصب روی راکت بیشتر باشد، دستگاه قیمت بالاتری خواهد داشت.

    توان دستگاه

    یکی از ویژگی‌های مهم که در انتخاب بهترین اتو لوله‌کشی باید در نظر گرفت، توان کاری دستگاه است. توصیه می‌شود ابزاری خریداری کنید که توان کاری مناسبی داشته باشد، چراکه در صورت عدم‌وجود قدرت و توان کافی، در استفاده از آن با مشکل مواجه خواهید شد.

    قابلیت کنترل دما

    لوله‌های پلاستیکی که در لوله‌کشی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند، ضخامت و قطر یکسانی ندارند. بنابراین دستگاهی که برای جوش دادن لوله‌ها به یکدیگر استفاده می‌کنید باید قابلیت کنترل دما داشته باشد تا بتوانید متناسب با ضخامت و قطر لوله، حرارت را کم و زیاد کنید. 

    سرعت گرمایش

    توصیه می‌شود به‌دنبال اتو لوله‌کشی باشید که به سرعت و در مدت‌زمان کوتاهی گرم و آماده به کار شود. در این حالت در زمان شما صرفه‌جویی می‌شود و می‌توانید پروژه را سریع‌تر پیش ببرید.

    معرفی بهترین مارک اتو لوله سبز

    بهترین مارک اتو لوله سبز

    اتو لوله با ایجاد گرما و ذوب سطحی در دو سر لوله، فرآیند جوشکاری را انجام می‌دهد. این نوع لوله‌کشی به‌دلیل سرعت بالا، کم هزینه بودن و صرفه‌جویی در مصرف انرژی در سال‌های اخیر با استقبال خوبی روبه‌رو شده است. به همین خاطر برندهای بسیاری در زمینه تولید و عرضه این محصول فعالیت می‌کنند. از بهترین برندهای سازنده اتو لوله‌کشی می‌توان به رونیکس، توسن، آروا، سیلور، نووا، اکتیو تولز و تیوان اشاره کرد.

    رونیکس

    رونیکس یک برند ایرانی تولیدکننده ابزارآلات است که سال‌های سال است در زمینه تولید اتو لوله‌کشی فعالیت می‌کند. در بسته‌بندی اتو لوله‌کشی در کنار دستگاه جوش، پایه فلزی مخصوص، راکت اضافی، آچار، سیم سیار و دستکش وجود دارد که همگی در یک کیف فلزی قرار داده شده‌اند. وزن کم، دسته ارگونومیک و ضد لغزش، پایه مستحکم و... از مواردی هستند که در طراحی اتو لوله‌های رونیکس رعایت شده‌اند. 

    توسن

    اتو لوله سبز توسن، ساخت ایران است و برای لوله‌کشی، نصب پمپ آب و... کاربرد دارد. مدل‌های گوناگونی از اتو لوله‌کشی توسن براساس حداکثر توان مصرفی دستگاه، در بازار وجود دارد. 

    از قابلیت‌های اتو لوله‌های توسن، می‌توان به امکان تنظیم حرارت به صورت دقیق اشاره کرد که به بهبود عملکرد دستگاه کمک می‌کند. محصولات این برند دارای وزن سبک و طراحی ارگونومیک هستند و دسته ضدحرارت بسیار محکمی دارند. منافذ اتو لوله‌های توسن دارای محافظ‌های لاستیکی مناسبی هستند که مانع از نفوذ گردوغبار به درون دستگاه می‌شود. 

    آروا

    اتو لوله‌های آروا، قابلیت نصب سه لقمه یا اتصال شش لوله به‌طور همزمان را دارند و بر روی آن‌ها سه سایز متفاوت لقمه برای سه سایز مختلف لوله تعبیه شده است. این دستگاه‌ها دارای سیمی نسوز هستند که در برابر درجه حرارت راکت مقاوم است. دسته‌ی اتو لوله‌کشی آروا از جنس پلی آمید بوده و ضدحرارت است؛ ازاین‌رو گرمای راکت به دست منتقل نمی‌شود. سرعت گرمایش راکت در محصولات این برند کمتر از 5 دقیقه است و از طریق دکمه و ترموستات می‌توانید میزان حرارت موردنیازتان را ایجاد کنید. 

    سیلور

    سیلور یکی دیگر از برندهای مطرح تولیدکننده اتو لوله‌کشی در ایران است. محصولات این برند قیمت مناسبی داشته و از کیفیت ساخت قابل قبولی برخوردار هستند. از ویژگی‌های اتو لوله‌های سیلور می‌توان به دقت زیاد، کنترل دما و اطمینان بالا اشاره کرد که سبب شده این برند در بین کاربران طرفداران بسیاری پیدا کند. توان الکتریکی بالا برای ایجاد حرارت متناسب و یکنواخت حین انجام اتصالات نیز از دیگر قابلیت‌های اتو لوله‌های سیلور محسوب می‌شود.

    نووا

    اتو لوله‌های نووا از توان مصرفی بالایی برخوردار هستند، به همین خاطر کار با این دستگاه‌ها باعث صرفه‌جویی در زمان و بالا رفتن کیفیت اتصال می‌شود. از ویژگی‌های اتو لوله‌های این برند می‌توان به قابلیت تنظیم درجه حرارت، پایه آلومینیومی، بدنه آلومینیومی مقاوم و سبک و خاموش شدن خودکار دستگاه پس از رسیدن به دمای موردنظر اشاره کرد. با خرید محصولات این برند می‌توانید از 6 ماه گارانتی نووا نیز بهره‌مند شوید.

    اکتیو تولز

    اتو لوله سبز اکتیو تولز ساخت کشور چین بوده، به همین خاطر دارای قیمت بسیار مناسبی است. اتو لوله‌های این برند که با بهترین کیفیت ساخته شده‌اند، دارای قابلیت تنظیم حرارت هستند و کاربران می‌توانند دمای موردنیاز خود را به‌راحتی به دست آورند. 

    اتو لوله‌های اکتیو تولز همراه با متر، پیچ گوشتی، آچار آلن، قیچی لوله، المنت یدکی، پایه فلزی و دفترچه راهنما که همگی در یک جعبه فلزی مقاوم قرار دارند، ارائه می‌شوند.

    تیوان

    تیوان از دیگر برندهای تولیدکننده اتو لوله سبز است که در میان نیروهای تاسیساتی و لوله‌کش‌ها از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. از ویژگی‌های اتو لوله‌های این برند می‌توان به قابلیت تنظیم درجه حرارت، خاموش شدن اتومات دستگاه پس از رسیدن به دمای موردنظر و طراحی خوش‌دست و ارگونومیک اشاره کرد.

    بهترین مارک اتو لوله کشی

    سخن پایانی

    انواع مختلفی از اتو لوله‌ها در بازار وجود داشته و هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. به همین علت قبل از خرید باید به تمامی خصوصیات دستگاه توجه داشته باشید. هرچه دستگاه بزرگ‌تر و مجهزتر باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. در هنگام خرید اتو لوله‌کشی نیازتان از دستگاه را مشخص کنید تا بتوانید دستگاهی متناسب با کار خود تهیه کرده و هزینه اضافی بابت ویژگی‌هایی که ممکن است نیازی به آن‌ها نداشته باشید، نپردازید.

    امروزه برندهای ایرانی و خارجی بسیاری در زمینه تولید اتو لوله سبز فعال هستند که محصولات هر یک از آن‌ها قابلیت‌های به‌خصوصی را ارائه می‌دهند. در نتیجه انتخاب بهترین مارک اتو لوله کشی ممکن نیست و نظر افراد بسته به فعالیتی که با دستگاه انجام می‌دهند، متفاوت خواهد بود.

    اگر به‌دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه فروش ابزارآلات هستید، تا بتوانید اتو لوله‌کشی موردنظرتان را با اطمینان خاطر خریداری کنید، امیرکبیرکالا در خدمت شماست. پیش از تصمیم‌گیری برای خرید می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل کرده و در زمینه خرید اتو لوله‌کشی مشاوره تخصصی دریافت کنید. 

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    آتا
    قفل رجبی
    هانس
    ابزار برقی و شارژی
    ابزاردستی و غیربرقی
    ابزار بادی و بنزینی
    لوله کشی و اتصالات
    ابزار اندازه گیری
    ابزار باغبانی
    ابزار جوش و برش
    محصولات پر فروش رونیکس
    محصولات پر فروش آروا
    محصولات پر فروش ایران پتک
    جشنواره تخفیفی
    تولسن
    یراق آلات
    ابزار ساختمانی
    ابزار خودرو
    بازگشت به بالا