0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    بهترین مارک اره برقی و زنجیری

    بهترین مارک اره برقی و زنجیری

    امروزه برای کارهای باغبانی و برش چوب از اره برقی استفاده می‌شود. اگر شما هم جزء افرادی هستید که به کارهای باغبانی و برش چوب مشغول هستید، حتماً با این ابزار و کاربردهای آن آشنایی دارید.

    این وسیله عموماً با نام اره برقی شناخته می‌شود، اما نام آن در اصل اره‌ زنجیری است و از آنجایی که این اره‌ها با موتور بنزینی کار می‌کنند به آن‌ها اره موتوری یا اره بنزینی نیز گفته می‌شود. با استفاده از این ابزار کارآمد می‌توان در صنعت باغبانی هرگونه چوب و تنه مستحکمی را به ‌راحتی از میان برداشت.

    البته با توجه به اینکه اندازه و قطر درخت‌ها می‌تواند در قیاس با یکدیگر بسیار متفاوت باشد؛ به همین خاطر اره‌های موتوری را در گونه‌های مختلف و مدل‌های متفاوتی متناسب با نیاز شما می‌سازند تا شما بتوانید به‌راحتی با استفاده از آن نیاز خود را برطرف سازید.

    تمامی کاربران صنایعی همچون نجاری، کابینت‌سازی، مبلمان‌سازی و… همواره درگیر انتخاب بهترین مارک اره برقی هستند. انتخاب اره زنجیری متناسب با فعالیت‌تان در بازار حال حاضر که انواع و اقسام برند‌ها در آن موجود است، تصمیم مشکلی به نظر می‌رسد. در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین برندهای تولیدکننده اره موتوری آشنا شده و اطلاعات کاملی از هریک از آن‌ها به‌دست‌آورید.

    آشنایی با بهترین مارک اره برقی

    در بازار ابزارآلات ایران برندهای معروف و مختلفی وجود دارند که تولیدکننده اره‌های زنجیری هستند. اما موضوعی که اهمیت دارد، انتخاب اره موتوری است که هم بتواند نیاز شما را برطرف کند و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد. در ادامه برند‌های معروف تولیدکننده اره بنزینی را معرفی کرده‌ایم. می‌توانید با توجه به نیاز خود و بودجه‌ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید، یکی از این برندهای زیر را انتخاب کنید.

    همچنین مشاهده کنید: قیمت و خرید انواع  اره برقی و اره زنجیری

    مارک اشتیل (Stihl)

    اشتیل سرشناس‌ترین برند تولیدکننده انواع اره زنجیری در جهان است. این برند در سال 1926 میلادی در کشور آلمان تأسیس شد. اشتیل تنها کمپانی تولیدکننده اره برقی است که موتور، زنجیرها و سایر قطعاتش توسط خود شرکت و در آلمان تولید می‌شود.

    بهترین برند اره برقی

    مارک افکو

    شرکت ایتالیایی Emak در سال 1996 تاسیس شد و محصولات خود را با مارک‌های Efco و اولیومک برای باغبانان روانه بازار کرد. این برند بیش از 250 مدل مختلف کالا از جمله اره برقی، تراکتور باغبانی، مورس و… را طراحی و تولید کرده است. کمپانی ایماک دارای سه سایت تولیدی بسیار بزرگ و مدرن است و به بیش از 70 کشور دنیا محصولات متنوع خود را ارائه می‌کند.

    مارک کنزاکس

    کنزاکس یک برند ایرانی است که در سال 2015 راه‌اندازی شد. محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای بین‌المللی در چین تولید می‌شود. کمپانی کنزاکس در تلاش است با آخرین فناوری‌های روز دنیا همگام باشد. محصولات این شرکت متنوع بوده و متناسب با نیاز و سلیقه مصرف‌کنندگان ایرانی تولید می‌شود.

    محصولات این برند علاوه بر کیفیت ساخت بالا، دارای بدنه‌ای زیبا با طرح‌های منحصربه‌فرد هستند که به همراه قیمت مناسب باعث محبوبیت این برند شده‌اند.

    برند باکستر

    باکستر یکی از بهترین برند‌های تولیدکننده اره برقی محسوب می‌شود که از بهترین مدل‌های این برند می‌توان به اره زنجیری بنزینی باکستر مدل 60CM اشاره کرد. این محصول یکی از ابزارهای کاربردی و تخصصی شرکت باکستر است که قطعات آن توسط زومکس، والورو، ژاپن و اورگان تولید می‌شود.

    ماکیتا      

    اره زنجیری ماکیتا یکی از بهترین اره برقی‌های موجود در جهان محسوب می‌شود. کمپانی ماکیتا در سال 1915 در ژاپن تأسیس شد. این کمپانی در سال 2002 خط تولید محصولات ارزان قیمت خود را برای فروش در بازارهای آسیایی خارج از ژاپن تحت نام Maktec در چین راه‌اندازی کرد. از محصولات برند ماکیتا می‌توان به انواع ابزار برش و دریل خانگی و صنعتی، ابزار اندازه‌گیری دقیق، دستگاه وکیوم صنعتی و... اشاره کرد.                   

    اره برقی ماکیتا

    برند هوم لایت

    هوم لایت یک تولیدکننده تجهیزات الکتریکی آمریکایی است و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پس از جنگ جهانی دوم محسوب می‌شود که محصولات خود را در زمینه تجهیزات باغبانی و نظافت موتوری تولید می‌کند.

    Homelight در سال 1921 توسط چارلز فرگوسن شروع به کار کرد. نام این برند از کلمه Home Electric Lighting گرفته شده است که به اختصار Homelite نامیده می‌شود.

    برند بوش

    کمپانی بوش در سال 1886 میلادی توسط روبرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. این کمپانی با بیش از 300 هزار پرسنل بزرگ‌ترین تأمین‌کننده ابزارآلات صنعتی در جهان محسوب می‌شود. از محصولات این برند می‌توان به لوازم خانگی، ابزارآلات صنعتی، لوازم امنیتی، موتور دوچرخه برقی، قطعات الکترونیکی و انواع اره‌های برقی اشاره کرد.

    مارک اینهل (Einhell)

    اینهل از بهترین برند‌های آلمانی در زمینه ساخت اره برقی محسوب می‌شود که برای کاهش هزینه، محصولات خود را در چین تولید می‌کند. این شرکت تمام ابزارهای نجاری، صنعتی و ساختمانی را مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کند.

    هیوندای

    کمپانی کره‌ای هیوندای یکی از بهترین مارک‌های تولیدکننده اره‌های زنجیری در دنیا است. امروزه برند هیوندای در زمینه محصولات باغی و کشاورزی از جمله ماشین چمن‌زنی، سمپاش، برش و انواع اره برقی در ایران شناخته شده است. محصولات هیوندای در 193 کشور جهان به فروش می‌رسند و فعالیت این برند در ایران از سال 1389 آغاز شد.

    بهترین اره زنجیری

    اره برقی NEC

    ان‌ای سی یک شرکت چند ملیتی فعال در زمینه فناوری اطلاعات است که علاوه بر محصولاتی نظیر قطعات الکترونیکی و ابزار مخابراتی، ابزارآلات صنعتی و کشاورزی نیز تولید می‌کند. از مشخصات اره‌های بنزینی NEC می‌توان به مخزن ترکیب بنزین و روغن اشاره کرد. چراکه کاربر به‌راحتی می‌تواند با استفاده از این مخزن، نسبت ترکیب بنزین و روغن را به‌صورت دقیق مشخص کند تا با ترکیب درست بنزین و روغن، آسیبی به موتور اره وارد نشود.

    سخن پایانی

    اره‌های موتوری از اجزای مشخصی تشکیل شده‌اند که بخش اصلی آن موتور دستگاه است. اره‌های بنزینی کنده‌های بزرگ را سریع‌تر از هر دستگاه دیگری برش می‌دهند و شما می‌توانید بدون دردسر در هر مکانی از آن‌ها استفاده کنید.

    اره موتوری یک ابزار باغبانی کاربردی محسوب می‌شود. این محصول در انواع و مدل‌های مختلف تولید شده و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و کاری که قصد انجام آن را دارید، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

    حال که با انواع برند‌های تولیدکننده اره موتوری آشنا شدید، می‌توان به این نتیجه رسید که بهترین مارک اره موتوری، برند‌های آلمانی و به‌خصوص برند اشتیل است. شما می‌توانید با خرید اره برقی اشتیل به تمامی نیاز‌های خود در باغچه‌های کوچک و بزرگ خانگی تا مصارف وسیع‌تر و باغبانی پاسخ دهید.

    توصیه می‌شود پیش از خرید اره برقی، دستگاه‌های مختلف را امتحان کنید تا به گزینه دلخواه خود و متناسب با بودجه‌ای که در نظر دارید، دست پیدا کنید.

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    آتا
    قفل رجبی
    هانس
    ابزار برقی و شارژی
    ابزاردستی و غیربرقی
    ابزار بادی و بنزینی
    لوله کشی و اتصالات
    ابزار اندازه گیری
    ابزار باغبانی
    ابزار جوش و برش
    محصولات پر فروش رونیکس
    محصولات پر فروش آروا
    محصولات پر فروش ایران پتک
    جشنواره تخفیفی
    تولسن
    یراق آلات
    ابزار ساختمانی
    ابزار خودرو
    بازگشت به بالا