0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    بهترین مارک دستگاه پولیش برای خودرو

    بهترین مارک دستگاه پولیش برای خودرو

    در اثر اصابت بدنه خودرو با دیوار، ستون و یا خودرویی دیگر ممکن است آثاری از خراشیدگی روی سطح بدنه پدیدار شود. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که در این شرایط بدنه خودرو به رنگ‌آمیزی نیاز دارد، اما با یک پولیش‌کاری ساده می‌توان آسیب وارد شده را به‌راحتی برطرف کرد. دستگاه پولیش یکی از ابزارآلات برقی است که برای پولیش‌کاری سطوع صاف و رنگ‌دار مانند رنگ خودروها استفاده می‌شود. این دستگاه فقط برای افزایش جلا و زیبایی بدنه خودرو نیست، بلکه در اصل پولیش‌کاری بدنه خودرو باعث افزایش دوام رنگ و محافظت از پوشش بدنه می‌شود. 

    امروزه برندهای مختلفی در زمینه ساخت و تولید دستگاه پولیش فعالیت می‌کنند که هرکدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. برای آشنایی با بهترین مارک دستگاه پولیش برای خودرو و اطلاع از نقاط قوت و ضعف هر یک از این برندها در ادامه همراه ما باشید. 

    کاربرد دستگاه پولیش برای خودرو چیست؟ 

    بسیاری از مواقع رنگ بدنه خودرو در اثر واکنش با هوای آزاد دچار اکسیداسیون شده و مات و کدر می‌شود. در این شرایط بدنه خودرو دیگر درخشش سابق را ندارد و هرچه خودرو را برای نظافت به کارواش می‌برید، بی‌فایده است. استفاده از دستگاه پولیش می‌تواند جلای دوباره‌ای به بدنه خودرو شما بدهد.  همچنین، ممکن است خط و خش‌هایی که بر بدنه خودرو به مرور زمان ظاهر می‌شود برای شما خوشایند نباشد. در این موقعیت نیز به واسطه دستگاه پولیش می‌توان تمام خش‌های ایجاد شده روی بدنه خودرو را برطرف کرد.

    رنگ پریدگی سطحی بدنه خودرو از دیگر مواردی است که به‌واسطه دستگاه پولیش می‌توان آن را برطرف کرد. تماس بدنه خودرو با یک جسم سخت مانند دیوار یا ستون ممکن است لایه‌ای از رنگ بدنه را جدا کند. در این شرایط تعمیرکاران با توجه به ضخامت رنگ بدنه و ضخامت لایه‌ای که جدا شده است تصمیم می‌گیرند که از دستگاه پولیش استفاده کنند یا خیر. در صورت ضخامت مناسب رنگ بدنه و نازک بودن لایه‌ای که جدا شده، می‌توان از دستگاه پولیش استفاده کرد.

    چسبیدن رنگ، لکه روغن و چسب روی بدنه خودرو می‌تواند بر روی ظاهر خودرو شما تأثیر ناخوشایندی بگذارد. در این شرایط افراد غالباً از حلال‌های صنعتی برای برطرف کردن لکه ایجاد شده استفاده می‌کنند، غافل از اینکه ممکن است رنگ بدنه به یک‌باره حل شود و آسیب جدی‌تری به بدنه وارد شود. در این مواقع تنها دستگاه پولیش است که به کمک شما می‌آید.

    کاربرد دستگاه پولیش برای خودرو

    نکات مهم در خرید بهترین دستگاه پولیش خودرو

    1. در خرید دستگاه پولیش به قدرت موتور توجه کنید، چراکه قدرت موتور با عمر مفید دستگاه و دوام آن رابطه مستقیم دارد. 
    2. توان خروجی دستگاه پولیش هرچه بالاتر باشد، دستگاه دارای قدرت بیشتری است و می‌توانید از آن برای کارهای سنگین و حساس استفاده کنید.
    3. در هنگام خرید دستگاه پولیش، سرعت چرخش دستگاه را بررسی کنید. هرچه سرعت چرخش دستگاه بیشتر باشد، توان دستگاه در جلادهی و ایجاد درخشش روی بدنه خودرو بیشتر خواهد بود. 
    4. بهتر است به‌دنبال خرید دستگاه پولیشی باشید که علاوه بر استفاده از نیروی برق، قادر به کار کردن با باتری نیز باشد. این‌گونه، در صورت عدم دسترسی به برق و یا قطع بودن سیستم برق‌رسانی نیز می‌توانید از دستگاه استفاده کنید.
    5. دستگاه پولیش باید دارای طراحی ارگونومیک باشد و منطبق با ساختار دست انسان تولید شده باشد تا به‌هیچ‌عنوان باعث خستگی و بروز درد در دست شما نشود.
    6. بهره‌مندی از بلبرینگ‌های ضدغبار باعث می‌شود در فضای آلوده تعمیرگاه، دستگاه پولیش دچار آسیب و خرابی نشود.

    مارک دستگاه پولیش

    معرفی بهترین مارک انواع دستگاه پولیش خودرو 

    دستگاه‌های پولیش در توان‌های مختلف و برند‌های متنوع در بازار موجود هستند. کیفیت دستگاه پولیش به برند و مشخصات فنی آن بستگی دارد. توصیه می‌شود به‌دنبال بهترین مارک دستگاه پولیش خودرو باشید، چراکه مدت زمان روشن بودن این دستگاه طولانی و ممتد بوده و در صورتی که دستگاه کیفیت لازم را نداشته باشد، صدمه خواهد دید.

    رونیکس

    رونیکس یک کمپانی چینی است که در 48 کشور دنیا فعالیت می‌کند. رونیکس با ایجاد ترکیبی از نوآوری و خلاقیت، توانسته تکنولوژی خوبی را برای تولید محصولات خود به‌کارگیرد و با ایجاد خدمات مناسب رضایت مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند. این برند با ارائه گارانتی یک‌ساله برای محصولات خود توانسته شهرت زیادی در بازار ایران و جهان پیدا کند. برای ترمیم و رنگ‌آمیزی سطوح فلزی از دستگاه پولیش رونیکس می‌توان استفاده کرد تا این سطوح بهتر به نظر رسیده و براق شوند. با توجه به قدرت و سرعت بالای دستگاه‌های پولیش رونیکس بهتر است قبل از استفاده از آن‌ها مهارت‌های لازم را کسب کنید تا آسیب نبینید.

    نقاط قوت

    • گارانتی یک‌ساله
    • کیفیت بالا
    • دفترچه راهنما به زبان فارسی

    نقاط ضعف

    • مناسب برای افراد حرفه‌ای
    • قدرت و سرعت بالا

    برند کرون

    کرون یکی از برترین تولیدکنندگان ابزار برقی و بنزینی در چین است. محصولات تولیدی کرون در رده قیمتی خود از کیفیت بالایی برخوردار هستند. دستگاه‌های پولیش کرون دارای توان 1300 وات هستند، اما قابلیت تنظیم سرعت چرخش ندارند. دستگاه‌های پولیش این برند دارای سافت استارتر هستند و صدای زیادی تولید نمی‌کنند. 

    نقاط قوت

    • قیمت معقول
    • توان 1300 وات
    • وزن سبک

    نقاط ضعف

    • عدم امکان تنظیم سرعت چرخش
    • نداشتن کیف قابل حمل

    هیوندای

    برند هیوندای را می‌توان بهترین مارک دستگاه پولیش خودرو دانست. دستگاه‌های پولیش این برند نسبتاً سنگین‌وزن هستند و دارای دیسک پولیش و پد پولیش، قفل دنده، دسته کمکی و تنظیم کننده سرعت هستند. توان دستگاه‌های پولیش هیوندای 1300 وات و ولتاژ آن‌ها 220 ولت است. اگر به‌دنبال دستگاهی با بهترین پولیش برای خط و خش ماشین هستید، پولیشرهای هیوندای گزینه مناسبی هستند. سرعت دور کار دستگاه‌های پولیش هیوندای از 600 تا 3300 دور در دقیقه و اندازه صفحه نمایش آن‌ها 180 میلی‌متر است.

    نقاط قوت 

    • توان 1300 وات
    • قابلیت کنترل سرعت
    • سرعت گردش آزاد 600 تا 3300 دور در دقیقه

    نقاط ضعف

    • وزن سنگین
    • قیمت بالا

    بهترین مارک انواع دستگاه پولیش خودرو 

     

    سخن پایانی

    برندهای زیادی در زمینه تولید دستگاه پولیش برای خودرو فعالیت می‌کنند که از جمله این برندها می‌توان به رونیکس، هیوندای، کرون و... اشاره کرد. قبل از خرید دستگاه پولیش باید به سرعت و قدرت دستگاه توجه کنید. دستگاه‌هایی که قدرت و سرعت بالایی دارند، برای افراد باتجربه مناسب هستند. بنابراین اگر به‌تازگی وارد این حرفه شده‎اید بهتر است به‌دنبال خرید دستگاه‌های پولیشی باشید که برای افراد مبتدی طراحی شده‌اند.

    قیمت دستگاه پولیش به موارد مختلفی نظیر برند، توان موتور الکتریکی دستگاه، گارانتی و کشور سازنده بستگی دارد. جهت استعلام قیمت دستگاه‌های پولیش خودرو می‌توانید با کارشناسان فروش امیرکبیر کالا ارتباط برقرار کرده و یا به صفحات فروش این محصول مراجعه کنید.

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    آتا
    قفل رجبی
    هانس
    ابزار برقی و شارژی
    ابزاردستی و غیربرقی
    ابزار بادی و بنزینی
    لوله کشی و اتصالات
    ابزار اندازه گیری
    ابزار باغبانی
    ابزار جوش و برش
    محصولات پر فروش رونیکس
    محصولات پر فروش آروا
    محصولات پر فروش ایران پتک
    جشنواره تخفیفی
    تولسن
    یراق آلات
    ابزار ساختمانی
    ابزار خودرو
    بازگشت به بالا