0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    بهترین مدل میخکوب برقی و بادی

    بهترین مدل میخکوب برقی و بادی

    در تولید محصولات چوبی، استفاده از میخ برای ایجاد اتصالات قوی بین چندین صفحه الزامی است. چکش می‌تواند ابزار خوبی برای منگنه زدن میخ‌ها باشد، اما برای کارگاه‌های نجاری با حجم کاری بالا به یک ابزار سریع و قدرتمند نیاز است. امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، شاهد انقلاب بزرگی در زمینۀ تولید ابزارآلات هستیم. ابزارآلات مدرن جای روش‌‌های سنتی را گرفته‌اند و می‌توانند به کاربر در انجام سریع‌تر و راحت‌تر کارها کمک کنند. یکی از این ابزارآلات که بسیار مورد توجه فعالان در صنایع مختلف قرار گرفته، میخکوب است.

    کوبیدن میخ‌ها به سطوح مختلف به‌وسیلۀ چکش، سرعت کار را کاهش می‌دهد و امکان دارد به فرد آسیب وارد کند، ازاین‌رو از چکش فقط برای کارهای خانگی استفاده می‌شود. در کارگاه‌هایی که محصولات چوبی تولید می‌شود، اغلب از میخکوب که سرعت بسیار بالایی دارد، کمک می‌گیرند. با استفاده از میخکوب می‌توانید علاوه بر افزایش سرعت و کیفیت کار، درآمد روزانه خود را نیز افزایش دهید.

    اگر قصد خرید بهترین مدل میخکوب را دارید در ادامه همراه ما باشید تا بعد از آشنایی با انواع این دستگاه، از نکات مهم در هنگام خرید آن مطلع شوید.

    بهترین مدل میخکوب برقی

    آشنایی با انواع میخکوب

    میخکوب‌ها در انواع بادی، برقی و شارژی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. افرادی که قصد خرید این محصول را دارند، باید قبل از انتخاب، با این سه نوع میخکوب و تفاوت‌های آن‌ها با یکدیگر آشنا شوند تا خرید بهتر و هوشمندانه‌‌تری داشته باشند.

    میخکوب بادی

    میخکوب‌های بادی با استفاده از یک کمپرسور باد انرژی لازم برای شلیک میخ‌ها به سطح مقطع را تأمین می‌کنند. در این دستگاه، قسمت مربوط به پرتاب میخ به یک سیلندر مجهز است که با حرکت پیستون آن به بالا و پایین، میخ‌‌ها به نوک میخکوب هدایت می‌شوند. میخکوب‌های بادی در مدل‌های اسکا، تی، کپسولی، نواری، دو پایه و... به فروش می‌رسند و هر یک از آن‌ها دارای کاربردهای به‌خصوصی هستند. تنوع بالای مدل‌های این دستگاه باعث شده تا افراد با نیازهای مختلف متقاضی میخکوب‌های بادی باشند.

    میخکوب‌های بادی در مقایسه با دیگر مدل‌های این ابزار دارای سرعت بالاتر و طراحی ساده‌تری هستند، به همین دلیل بین صنعت‌گران از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

    میخکوب برقی

    میخکوب برقی یکی از ابزارهای پرکاربرد در صنایع مختلف از جمله نجاری محسوب می‌شود که امروزه جایگزین چکش‌های دستی شده است. با استفاده از میخکوب برقی می‌توان بسیاری از قطعات را به یکدیگر با سرعت بالا متصل کرد. این دستگاه به‌وسیلۀ نیروی الکتریسیته می‌تواند انواع میخ را در کمترین زمان ممکن به سطح مقطع شلیک کند. از آنجایی که در این ابزار الکتریکی از باتری و کمپرسور هوا استفاده نشده است، وزن کمی دارد. کاربر هنگام استفاده از این دستگاه دیرتر احساس خستگی می‌کند و این مورد باعث افزایش راندمان کاری فرد می‌شود.

    میخکوب شارژی

    میخکوب‌های شارژی عملکردی مشابه میخکوب‌های برقی دارند، با این تفاوت که انرژی باتری باعث می‌شود تا بتوانید بدون نیاز به هیچ‌گونه سیم یا شلنگ از این محصول استفاده کنید. عدم نیاز به نیروی الکتریسیته و کمپرسور باد، باعث شده تا این دستگاه برای کار کردن در ارتفاع نیز مناسب باشد. مدل‌‌های جدیدتر میخکوب‌های شارژی دارای چراغ LED هستند که باعث می‌شود محل شلیک میخ را به‌وضوح ببینید. اگر به‌دنبال یک ابزار کارآمد و قابل حمل برای انجام کارهای خانگی و سبک هستید، میخکوب شارژی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

    انواع میخکوب

    معرفی 3 تا از بهترین مدل‌های میخکوب برقی

    برند‌های یوشیتا، رونیکس، اریکسون، کرون، شیلدر، بوش، هیوندای و از بهترین سازندگان انواع میخکوب‌های برقی در جهان هستند. در این قسمت به معرفی 3 تا از بهترین میخکوب‌های برقی پرداخته‌ایم که می‌توانید با توجه به نقاط قوت و ضعف هریک از آن‌ها، مناسب‌ترین مدل میخکوب برقی را خریداری کنید.  محصولات معرفی شده همگی توسط برند‌های معتبر جهانی تولید شده‌اند و می‌توانند گزینه ایده‌آلی برای شما باشند.

    میخکوب برقی یوشیتا مدل YN3220

    یوشیتا یکی از تولیدکنندگان مطرح ابزارآلات صنعتی در ویتنام است. این کمپانی در سال 1987 تاسیس شد و بیش از 30 سال تجربه در زمینۀ تولید ابزارهای باکیفیت دارد. میخکوب برقی یوشیتا از ابزارهای اصلی و پرطرفدار این مجموعه محسوب می‌شود.  میخکوب برقی یوشیتا مدل YN3220 با برق 220 ولت کار کرده و در وزن 1600 گرم تولید می‌شود. از این ابزار برقی پرقدرت و کاربردی می‌توان در اتصال قطعات چوبی و MDF استفاده کرد. این محصول برای کار در مدت‌زمان کوتاه طراحی و ساخته شده است. روش کار با این دستگاه به این صورت است که بعد از هر شلیک، 3 ثانیه باید صبر کنید و مجدد شلیک کنید. سایز میخ مناسب برای این دستگاه، 15 تا 32 میلی‌متر است.

    نقاط قوت نقاط ضعف

    مناسب برای چوب و  MDF 

    دارای قطعات داخلی باکیفیت 

    دارای طراحی ارگونومیک

    بالابودن وزن دستگاه

    مناسب برای کار در مدت‌زمان کوتاه

    میخکوب برقی اریکسون ETN161

    اریکسون یک برند چینی است که خیلی زود وارد بازار ایران شد و در همان زمان به‌دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، به‌سرعت طرفداران خود را پیدا کرد. محصولات این برند در رده ابزارهای درجه یک چینی قرار دارند و در مقایسه با قیمت‌شان از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. میخکوب برقی اریکسون ETN161 از پرکاربردترین ابزارهای نجاری است که اغلب در کابینت‌سازی از آن استفاده می‌شود. از این دستگاه می‌توان در ساخت مبلمان، نصب کفپوش، قاب‌سازی و رویه‌کوبی نیز استفاده کرد. میخکوب برقی اریکسون ETN161 با ولتاژ 220 ولت کار می‌کند و وزنی معادل 1700 گرم دارد. ظرفیت خشاب این دستگاه 100 عدد میخ است و به‌وسیلۀ آن می‌توان 20 شلیک در دقیقه انجام داد. 

    نقاط قوت نقاط ضعف

    طراحی بدنه به‌صورت ارگونومیک

    دارای دسته‌ای با روکش ضدتعریق

    دارای گارانتی 18 ماهه

    بالابودن وزن دستگاه

    پشتیبانی از اسکا 16F با ارتفاع 32 میلی‌متر 

    میخکوب برقی رونیکس 7530

    رونیکس یکی از برندهای شناخته‌شده در ایران است که ابرازآلات باکیفیتی به بازار ارائه می‌کند. میخکوب برقی رونیکس 7530 ساخت کشور چین بوده و دارای استاندارد CE اروپا است. وزن این دستگاه معادل 1200 گرم است و انرژی خود را از برق شهری 220 ولت دریافت می‌کند. میخ مناسب برای این دستگاه باید از نوع اسکا (F) باشد و هر میخ می‌توانید حداکثر تا 30 میلی‌متر ارتفاع داشته باشد. این محصول کیف برای حمل دستگاه ندارد و از اقلام همراه با آن می‌توان به 400 عدد میخ 20 میلی‌متری اشاره کرد. 

    نقاط قوت نقاط ضعف

    سبک و قابل‌حمل

    دارای دسته‌ای با روکش یکپارچه لاستیکی

    دارای طراحی ارگونومیک

    توان 50 وات

    نداشتن کیف برای حمل دستگاه

    تولید شده در ابعادی بزرگ

    بهترین مدل میخکوب

    3 تا از بهترین مدل‌های میخکوب بادی

    برند‌های آنکور، جیت، اکتیو، سوماک، کوماریا، کرون، هیوندای و... از بهترین سازندگان انواع میخکوب‌های بادی در جهان هستند. در این قسمت به معرفی 3 تا از بهترین میخکوب‌های بادی موجود در بازار پرداخته‌ایم که می‌توانید با توجه به نقاط قوت و ضعف هریک از آن‌ها، مناسب‌ترین را خریداری کنید.

    ميخکوب بادی جيت مدل F30

    میخکوب بادی جیت مدل F30 محصولی کاربردی و مناسب است که در صنعت مبلمان، رویه‌کوبی، دکوراسیون، ساخت درب و پنجره و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه با طراحی ارگونومیک و وزن مناسبی که دارد، از خسته شدن دست هنگام کار جلوگیری می‌کند. خشاب کشویی قرار داده شده در این میخکوب بادی از جنس آلومینیوم Die-Cast است و برای 100 عدد میخ ظرفیت دارد. میخکوب بادی جیت F30 سبک و پر قدرت است، همچنین تمیز کردن آن بسیار آسان بوده و سریع انجام می‌شود.

    نقاط قوت نقاط ضعف

    مجهز به خشاب کشویی آلومینیومی

    طراحی ارگونومیک

    وزن سبک و قدرت بالا

    قیمت نسبتاً بالا

    مناسب برای کوبیدن میخ‌های 15 تا 30 میلی‌متری

    میخکوب بادی کرون مدل CT38070

    میخ کوب بادی کرون مدل CT38070 با طراحی زیبا و ارگونومیک محصولی مناسب برای انجام کارهای صنعتی مختلف است. این ابزار دارای یک دسته نرم و ضدتعریق بوده که استفاده از دستگاه را حین کار راحت‌تر می‌کند. ظرفیت خشاب این میخکوب 120 عدد است و با میخ‌های T شکل نیز ‌می‌توان از این دستگاه استفاده کرد.

    نقاط قوت نقاط ضعف

    دارای دسته نرم

    قابل استفاده با میخ‌های T شکل

    دارای شستی لمسی

    قیمت مناسب

    وزن نسبتاً بالا

    مناسب برای میخ‌های 15 تا 50 میلی‌متری

    میخکوب بادی هیوندای مدل F50B

    میخکوب بادی هیوندای مدل F50B قدرت فوق‌العاده‌ای برای پرتاب میخ دارد. فشار هوای مورد نیاز این ابزار 70 تا 100 پی اس آی بوده و در هر بار استفاده می‌تواند 100 میخ شلیک کند. طول میخ مناسب برای این دستگاه باید در بازه 10 تا 50 میلی‌متر باشد. این میخکوب بادی دارای طراحی ارگونومیک بوده و حین کار با آن دست شما به‌هیچ‌‎وجه خسته نمی‌شود. روکش دسته میخکوب بادی هیوندای مدل F50B از تعریق دست هنگام کار و لغزش دستگاه جلوگیری می‌کند.

    نقاط قوت نقاط ضعف

    مجهز به دسته‌ای با روکش ضدتعریق

    وزن سبک

    قدرت بالا

    فشار ورودی نباید بیش از 100 پی اس آی باشد.

    قیمت نسبتاً بالا

     راهنمای خرید بهترین میخکوب بادی و برقی

    اگر قصد دارید بهترین میخکوب بادی یا برقی موجود در بازار را خریداری کنید، لازم است تا با توجه به نکات زیر تصمیم‌گیری کنید.

    • وزن و اندازه دستگاه: از آنجایی که از میخکوب‌های بادی و برقی به‌صورت دستی استفاده می‌شوند، اندازه و وزن این دستگاه در هنگام خرید از اهمیت بالایی برخوردار است.
    • سرعت میخکوب: به سرعت و تعداد میخ‌هایی که در یک دقیقه می‌توان به‌وسیلۀ میخکوب شلیک کرد، سرعت عملکرد گفته می‌شود. هرچه سرعت عملکرد میخکوب بادی یا برقی بیشتر باشد پروژه در بازه زمانی کوتاه‌تری انجام می‌شود.
    • ظرفیت خشاب: میخکوب‌ها دارای دو نوع مخزن ردیفی و حلقه‌ای هستند که هرکدام نیز ظرفیت مشخصی میخ را در خود جای می‌دهند. بهتر است در هنگام خرید میخکوب برقی و بادی بر اساس حجم کاری خود به ظرفیت خشاب توجه کنید.
    • ضامن ایمنی: باوجود ضامن ایمنی در میخکوب، زمانی که دستگاه به مکانی برخورد کند، میخ آزادانه شلیک نمی‌شود. ضامن ایمنی میخکوب‌ها در دو نوع تماسی و ترتیبی وجود دارد که نوع ترتیبی آن مناسب‌تر است.

    راهنمای خرید بهترین میخکوب برقی

    سخن پایانی

    میخکوب یک وسیله کاربردی برای انجام انواع تعمیرات و پروژه‌های ساختمانی است. این وسیله به شما کمک می‌کند تا میخ را با سرعت، دقت و ایمنی بالا بر روی سطوح مختلف بکوبید. شناخت ویژگی‌ هریک از مدل‌های میخکوب برقی و بادی و عملکردی که در زمان کار دارند، می‌تواند به شما کمک کند تا سراغ محصولی متناسب با نیاز خود بروید. برای انتخاب میخکوب بادی یا برقی مناسب می‌توانید با کارشناسان  امیرکبیرکالا که در این زمینه تجربه و تخصص بیشتری دارند، مشورت کنید تا با توجه به بودجه خود، درست‌ترین تصمیم را بگیرید.

     

    درج نظر
    نظرات
    1402/10/3 6:15
    Alden YmFTaGmNnhZbtO 5 20 2022 <a href=http://acialis.mom>overnight cialis delivery</a>
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    آتا
    قفل رجبی
    هانس
    ابزار برقی و شارژی
    ابزاردستی و غیربرقی
    ابزار بادی و بنزینی
    لوله کشی و اتصالات
    ابزار اندازه گیری
    ابزار باغبانی
    ابزار جوش و برش
    محصولات پر فروش رونیکس
    محصولات پر فروش آروا
    محصولات پر فروش ایران پتک
    جشنواره تخفیفی
    تولسن
    یراق آلات
    ابزار ساختمانی
    ابزار خودرو
    بازگشت به بالا