0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی
    بسته

    بهترین مارک سشوار صنعتی در بازار کدام است؟

    بهترین برند سشوار صنعتی

    سشوار صنعتی که به تفنگ حرارتی نیز شناخته می‌شود، یکی از ابزارآلاتی است که از آن در کارهایی که به حرارت بالا نیاز است، استفاده می‌شود. سشوارهای صنعتی از لحاظ ظاهری شبیه به سشوار‌های خانگی هستند و مکانیزم‌شان نیز تقریباً شبیه به هم است.

    شدت و فشار باد گرم تولید شده توسط سشوار صنعتی دارای درجه گرمای بسیار بالایی است. به‌وسیله‌ی حرارت و گرمای تولید شده توسط این دستگاه، می‌توانیم به خم‌کاری لوله‌ها، رنگ‌زدایی، شیرینک کردن و... بپردازیم. سشوارهای صنعتی در 3 نوع مادون قرمز، گازی و الکتریکی طراحی و تولید می‌شوند که هریک از آن‌ها قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند. اگر قصد خرید سشوار صنعتی را دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا علاوه بر آشنایی با این دستگاه، از بهترین برندهای سشوار صنعتی در بازار نیز مطلع شوید.

    معرفی انواع سشوار صنعتی

    سشوار صنعتی با توجه به کارایی که دارد، دارای انواع مختلفی است. آشنایی با انواع مختلف این دستگاه به شما کمک می‌کند تا در هنگام خرید سشوار صنعتی، بتوانید تصمیم درست‌تری اتخاذ کنید.

    تفنگ حرارتی الکتریکی

    این دستگاه با جریان مستقیم برق کار می‌کند و قدرت بالایی دارد. یکی از مزایای این نوع سشوار صنعتی، طراحی ارگونومیک و راحتی کار با آن است. قابلیت تنظیم دما این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا از سشوار صنعتی برقی برای انواع مختلفی از مواد استفاده کنید. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش LCD است که دمای سشوار صنعتی را نشان می‌دهد و در عین حال می‌توانید دما را با استفاده از صفحه لمسی آن تنظیم کنید.

    سشوار صنعتی گازی

    سشوار صنعتی گازی یکی دیگر از انواع تفنگ‌های حرارتی است که از آن در خم کاری لوله، شیرینک و... استفاده می‌شود. این دستگاه دارای کپسول گازی است که با استفاده از جریانی که داخل کپسول‌ها است، دما و گرما را در اختیار شما قرار می‌دهد. سشوار صنعتی گازی ارزان‌قیمت است و می‌توان آن را همه‌جا با خود برد. این دستگاه دارای یک سوئیچ قفل ایمنی است که مانع از روشن شدن تصادفی سشوار می‌شود.

    سشوار صنعتی مادون قرمز

    تفنگ حرارتی مادون قرمز گرم می‌شود، اما مانند دیگر سشوار‌های صنعتی، هوای گرم را به بیرون منتقل نمی‌کند. این سشوار صنعتی با اشعه مادون قرمز کار می‌کند و نمی‌تواند گرمای زیادی تولید کند؛ به همین خاطر نمی‌توان در کارهای مختلف از آن استفاده کرد. از مهم‌ترین مزایای این وسیله می‌توان به ایمن بودن آن اشاره کرد.

    سشوار صنعتی

    راهنمای خرید بهترین سشوار صنعتی

    با مطالعه این راهنمای خرید می‌توانید بهترین سشوار صنعتی موردنیاز خود را انتخاب کنید. برای اطلاع از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید سشوار صنعتی در نظر داشته باشید، همراه ما باشید.

    • یکی از نکات مهم در هنگام خرید سشوار صنعتی، قدرت موتور است. هرچه قدرت موتور بیشتر باشد، دستگاه می‌تواند دما و گرمای بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.
    • ساخت قطعات داخلی و بدنه با استفاده از بهترین متریال و استفاده از تکنولوژی روز دنیا از موارد مهم دیگری است که باید در هنگام خرید سشوار صنعتی به آن توجه داشت.
    • قابلیت تنظیم دما و وجود کلید دیمر نیز از مواردی است که وجود آن در سشوار صنعتی یک مزیت مهم محسوب می‌شود.
    • در هنگام خرید تفنگ برقی باید وزن آن را نیز در نظر بگیرید، تا در زمان استفاده از آن، دست‌هایتان دچار خستگی نشوند.
    • اگر قصد دارید از سشوار برقی در کارکردهای مختلفی استفاده کنید، باید به تعداد نازل و اقلام همراه سشوار دقت کنید. وجود برخی سری‌ها با دهانه‌ی مخصوص به شما در انجام بهتر کارهای متنوع کمک می‌کند.
    • در هنگام خرید به جنس المنت سشوار صنعتی دقت کنید، چراکه عمر مفید این قطعه به جنس آن بستگی دارد. بهترین المنت‌های موجود در بازار از جنس سرامیک و با روکش فلزی و استیل هستند.
    • در سشوارهای صنعتی دیجیتال و هوشمند، صفحه نمایش کامپیوتری و LCD برای تنظیم بهتر پارامترهای مختلف وجود دارد.
    • در هنگام خرید سشوار صنعتی به‌دنبال برندی باشید که دستگاهی را باکیفیت قطعات بالا در کنار امکانات و سایر مشخصات فنی و ایمنی و البته با ضمانت‌نامه و گارانتی معتبر ارائه می‌دهد.

    سشوار صنعتی

    بهترین مارک سشوار صنعتی در بازار چیست؟

    اگر قصد خرید سشوار صنعتی از یک برند معتبر را دارید، باید با توجه به ویژگی‌هایی که لازم است این گروه از تجهیزات داشته باشند، تصمیم‌گیری کنید. توان سشوار، قابلیت کنترل حرارت، تنظیم دما، المنت‌ها و... از ویژگی‌هایی هستند که در هنگام خرید بهترین سشوار صنعتی، باید مورد بررسی و مطالعه قرار دهید. از بهترین برندهای سشوار صنعتی می‌توان به هیوندای، ماکیتا، دوو، باکو و… اشاره کرد. سشوارهای صنعتی تولید شده توسط این برندها، ویژگی‌های نسبتاً مشابهی دارند و باید دقت‌نظر خود را به طراحی و ارگونومیک بودن آن‌ها، معطوف کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با نقاط قوت و ضعف بهترین برندهای سشوار صنعتی آشنا شوید.

    برند هیوندای

    از سشوارهای صنعتی هیوندای می‌توان در صنعت بسته‌بندی، چسباندن سلفون دودی بر شیشه‌های اتومبیل، ذوب کردن چسب‌های صنعتی، داغ کردن لوله‌های پلیکا، خم کردن لوله‌های پی وی سی، خشک کردن رنگ، جدا کردن قطعات لحیم شده، داغ کردن ذغال و... استفاده کرد.

    سشوارهای صنعتی این برند سبک وزن و خوش‌دست هستند و کاربر می‌تواند با کنترل بهتر و عدم خستگی با این وسیله کار کند. بدنه سشوار‌های تولید شده توسط این برند عایق دویل بوده و از بهترین مواد برای ساخت بدنه آن‌ها استفاده شده است. دسته‌ی سشوارهای صنعتی هیوندای روکش نرم ضدتعریق دارد.

    نقاط قوت

    • طراحي ارگونوميک بدنه
    • داراي دسته با روكش نرم و ضدتعریق دست
    • وزن سبک

    نقاط ضعف

    • قیمت نسبتاً بالا
    • مناسب برای افراد حرفه‌ای

    برند ماکیتا

    سشوارهای صنعتی ماکیتا دارای قابلیت کنترل حرارت و تنظیم سرعت باد در حالت‌های مختلف هستند. می‌توانید از سشوارهای این برند برای رفع رطوبت سطوح، از بین بردن رنگ اضافه روی خودروها و فرم دادن به لوله‌های پلاستیکی استفاده کنید. سشوارهای صنعتی که توسط این برند تولید می‌شوند، برای کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی مناسب هستند. برخی از سشوارهای این برند همراه با یک کیف حمل پلاستیکی و دفترچه راهنما به فروش می‌رسند.

    نقاط قوت

    • قابلیت تنظیم میزان سرعت باد خروجی
    • قدرت بالا
    • مناسب کارهای صنعتی
    • وزن سبک
    • دارای حداقل یک‌سال گارانتی

    نقاط ضعف

    • نداشتن حلقه آویز
    • تنوع کم محصولات

    بهترین مارک سشوار صنعتی در بازار

     

    برند دوو

    سشوارهای صنعتی دوو دارای قابلیت کنترل حرارت هستند و این امکان را به شما می‌دهند تا بتوانید میزان سطح حرارتی خروجی سشوار را تنظیم کنید. سشوارهای صنعتی دوو دارای دسته‌ای با روکش ضدتعریق هستند، حین استفاده از آن‌ها دست شما روی دسته حرکت نکرده و کار به‌مراتب ساده‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود. برند دوو در ساخت تجهیزات صنعتی بسیار مشهور بوده و عملکرد مناسب محصولات آن و میزان رضایت مشتریان این برند، قابل‌توجه است.

    نقاط قوت

    • قدرت بالا
    • دارای کیف قابل حمل بادوام
    • مجهز به کلید کنترل دما
    • وزن سبک
    • بدنه با طراحی ارگونومیک

    نقاط ضعف

    • نداشتن حلقه آویز

    برند باکو

    از سشوارهای صنعتی باکو می‌توان در خشک کردن یا باز کردن چسب‌های صنعتی، خشک کردن رطوبت از سطوح و فرم دادن به برخی لوازم پلاستیکی استفاده کرد. سشوارهای این برند به‌صورت ارگونومیک طراحی و ساخته می‌شوند، تا کاربر هنگام کار احساس خستگی نکند. سشوارهای صنعتی باکو دارای قابلیت تنظیم میزان حرارت خروجی هستند. در طراحی و ساخت سشوارهای صنعتی باکو، از روکش المنت استیل استفاده شده است که باعث افزایش کارایی محصول می‌شود. در بسته‌بندی اغلب محصولات این برند، چند سری گوناگون به‌همراه دفترچه راهنما قرار داده شده است.

    نقاط قوت

    • وزن سبک
    • طراحی ارگونومیک
    • قابلیت تنظیم میزان حرارت خروجی

    نقاط ضعف

    • موتور ضعیف
    • طول عمر کوتاه

    سشوار صنعتی

    سخن پایانی

    تفنگ حرارتی یک ابزار صنعتی فوق‌العاده است که با تأمین باد گرم به شما برای انجام کارهای مختلف کمک می‌کند. این دستگاه عملکردی مشابه به سشوار معمولی دارد، با این تفاوت که بدنه‌ای مقاوم داشته و دوام بالایی در برابر حرارت زیاد دارد. اگر در مشاغل صنعتی فعال بوده و یا علاقه‌مند به انجام کارهای صنعتی هستید، حتماً به یک سشوار صنعتی نیاز خواهید داشت. حالا که با بهترین مارک سشوار صنعتی آشنا شدید و از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید این دستگاه مطلع هستید، می‌توانید به‌راحتی سشوار حرارتی مناسب با کسب‌وکار خود را انتخاب و خریداری کنید.

    درج نظر
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    آتا
    قفل رجبی
    هانس
    ابزار برقی و شارژی
    ابزاردستی و غیربرقی
    ابزار بادی و بنزینی
    لوله کشی و اتصالات
    ابزار اندازه گیری
    ابزار باغبانی
    ابزار جوش و برش
    محصولات پر فروش رونیکس
    محصولات پر فروش آروا
    محصولات پر فروش ایران پتک
    جشنواره تخفیفی
    تولسن
    یراق آلات
    ابزار ساختمانی
    ابزار خودرو
    بازگشت به بالا